Categories > Celebrities > Panic! At The Disco > You Stole My Breath

Fourteen

by JokeMeKisses 6 Reviews

FACT: Jon and Cassia weren’t the only pair to meet in Vegas that night.

Category: Panic! At The Disco - Rating: PG-13 - Genres: Romance - Characters:  - Published: 2009/04/29 - Updated: 2009/04/29 - 2586 words

Reviews

  • You Stole My Breath

    (#) chocolatechortle22 2009-04-29 06:05:46 PM

    YAY! thanks for updating. sorry about bieng rude, i've always been a little impatient,but i'll stop. anyway, Brendon always has to ruin things, but thats brendon for ya. :) but jon and cassia they were so close!!!!! WHYYYYYY!!!!!!!! BRENDON WHYYYYYYYY!!!!!!! sthis tention between ryan and jon HAS to go away it just HAS 2, so please update soon, i really need the next part :) cant wait
  • You Stole My Breath

    (#) smilin_tj 2009-04-30 05:06:32 AM

    Hahahahaha!!! Just gotta say I love this story, I think I've reviewed this before, I hope I have. Anyway, just wanna quote my fav line in this chapter: jon and cassia are about to kiss and he runs his hand down her arm, then "cassia tits her head tenderly" hahahahahah that's so awesome, I'm pretty sure it supposed to be tilts though! Don't you just love those little finger lapses that change words and make a while sentence go completely wrong? Love it! Love the story too

    Author's response

    Yeah, there are a lot of typos in most of what i end up posting. I honestly, just don't have the patience to go back and proof read it.
  • You Stole My Breath

    (#) falloutbaby89 2009-05-09 12:40:59 AM

    And finally I've caught up in this story after Lord knows how long. I think I have reviewed the first few chapters then life took over and I never got to reading much but I'm happy to say that this story has kept its genuine promise to be great. I love it. I can't wait to see how it'll keep unfolding. And Brendon has to learn to not interrupt kisses and keep his voice low. Lol.
  • You Stole My Breath

    (#) chocolatechortle22 2009-05-14 07:13:36 PM

    so i was just wanting to say again please update :) i love this story and i really want to see if cassia and jon actually kiss w/out brendon interupting. and i was wondering how do you pronounce Cassia's name?
  • You Stole My Breath

    (#) doyleangel 2009-05-19 01:45:51 PM

    hi, new reader here. Wow, this is such an amazing story, I love reading it. I love the whole dynamic between Jon and Cassie (nice name btw lol.) And I really want them to like, get closer lol. Become more than friends, realize they should be together, or at least have Cassie let him in. Oh, it's slow torture waiting and then almost, and then no lol.

    Love this story, can't wait til your next update!!! :-)
  • You Stole My Breath

    (#) Tissamy 2009-05-19 09:19:54 PM

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I had no idea you updated... and now I'm glad I realized you did! I've been missing this story so much=)

    Jon and Cassia are being pretty darn cute. I like it. And I love how Brenden and Regina met. That was neat.

    Oh goodness. I'm sad Brenden interrupted the kiss. That made me giggle though.

    Bah! I'm still so happy =P

    I can't wait for more. This story has put a smile on my face since I first started reading it.

    xD

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 634341
  • Stories: 40456

Recent Stories