Categories > Celebrities > Fall Out Boy > Life is but a Dream for the Dead

Envy

by NotesFromPaige 4 Reviews

it is really fucking hot in my room rn

Category: Fall Out Boy - Rating: R - Genres:  - Characters:  - Published: 2010/06/21 - Updated: 2010/06/21 - 2410 words - Complete

Reviews

  • Life is but a Dream for the Dead

    (#) CaroBECKETT 2010-06-21 06:24:36 AM

    Wow.
    Im going to start writing notes while I reas so that I don't leave a single thing out.
    1. I would never ever EVER have sex with Joe. He's so gross. Ew. Nothing personal Brooke but ew, ew , ew.
    2. Wow, David is amazing. I love him so much, I died of 'aw's and oh god. Im such a terrible person wow. Poor Dave. He's so cute tho. Wow.
    3. When I thought car crash I instantly thought about William, and holy shit, I got worried.
    4. But it was Gabe instead, and I died on the inside.
    5. Gabey was so noble and sweet and just all around adorable which just made me a whole lot sadder. I almost cried omg. And then the puns and how cute he was being about Natalie. And wow.
    6. Bhzuxsa789xdzm,sawnjhdu789sodemrjuf
    7. Grab ya hug ya kiss ya on the neck

    -caro.
  • Life is but a Dream for the Dead

    (#) mandy9207 2010-06-21 03:36:32 PM

    Aww I got all teary eyed and what not! Great chapter update soon!
  • Life is but a Dream for the Dead

    (#) ohhai 2010-06-21 05:14:16 PM

    AW PAIGE FUCK YOU YOU MADE ME TEAR UP

    fuck you caro
  • Life is but a Dream for the Dead

    (#) ixamxnotxaxnugget 2010-06-21 05:33:38 PM

    So I'm really fucking agitated rn.
    And I feel like offing myself.
    And listening to say anything does not make it any better.
    And um.
    Yeah.

    Lol Caro doesn't have a cat is that like Paige posessing her body or some shit.

    Aw Dave and Caro make up. Duh. DUH.
    TEAM DAVE ALL DAY EVERYDAY BRO
    WHOO

    Somehow I already knew from reading her dream it was going to be Gabe.
    Loljk I thought it was idk William idk idk but then I was thinking 'oh it's William but she'll get there in time to stop it' idrk.
    BUT THEN IT WAS LIKE SHIT ITS GABE. And as bad as it is I was like 'yesssss he gets to be romeo yesssss'
    but then I actually started reading it
    and I started tearing up big time
    and I will admit the dramatic single tear ran down my cheek.
    You know.
    You know.
    Ohmygod seriously though my fucking crys. I died so much. So fucking much.
    He do whatever to be with me~
    ohmygod I died.
    So much.
    At the all around cuteness of him akkckajfjkanvjeka

    You are fucking KOALITY!!!
    AND FUQYEA YOU DONT HAVE TO WRITE ME AN EXTRA CHAPTER.
    FUQYEA.
    BECAUSE OMG.
    ME AND GABANTI BE COLD CHILLIN' IN PERGETORY.
    Or idk burning in hell.
    Whateva.

    ILOVEYOUSOMUCHIWANTEVERYSINGLEONEOFYOURBABBIES

    -Natalie

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 484621
  • Stories: 40151

Recent Stories