Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Love is a Two-Way Street

Love is a Two-Way Street

by Diddy-Mow 8 Reviews

First chapter: This is the hard copy, so it's different to the one before. :)

Category: My Chemical Romance - Rating: G - Genres: Angst,Erotica,Sci-fi - Characters: Bob Bryar,Frank Iero,Gerard Way,Mikey Way,Ray Toro - Warnings: [!] [!!] [!!!] [V] [X] [R] [?] [Y] - Published: 2010/11/30 - Updated: 2011/04/23 - 303 words

Reviews

  • Love is a Two-Way Street

    (#) JCproductions 2010-11-30 11:01:54 PM

    OMG LYKE THIS IS SOO HOT! CAN'T WAIT FOR NEXT WAYCESTYNESS! WHERE ARE MY COOKIES I REVIEWD DIDDN'T I??? LOVE YOU LOTS





    ORGASM

    Author's response

    OMG LYKE THANK YOU SO MUCH! I WORKED REALLY HARD ON IT SORRY ITS SO SHORT BUT THE NEXT ONE WILL BE BETTER I PROMISE

    COOKIES! I GIVE YOU LOTS OF COOKIES! THANK YOU SO MUCH

    LOVE YOU LOTS TOO!

    THERES GONNA BE SOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCCCCCCCHHHHHHHH WAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYCCCCCCCCCCCEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

    TOATS!

    GEEGASM
  • Love is a Two-Way Street

    (#) i_bleed_neon 2010-12-01 01:06:47 AM

    So far, I think I like this. It seems like it's going to be rather interesting. :) Bring on the Waycest and the Frerard. Update soon.


    xo britt
  • Love is a Two-Way Street

    (#) vampyGee 2010-12-01 03:03:17 PM

    Good job I like it please keep going
  • Love is a Two-Way Street

    (#) urafreaklikeme 2010-12-01 08:05:50 PM

    love it so far!
    update soon!
    :D
  • Love is a Two-Way Street

    (#) MCR-overload 2011-04-16 05:39:21 AM

    OMG THIS IS COMPLETE RUBBISH! YOU NEED TO WORK ON YOUR SPELLING AND GRAMMER!!

    You put a lot of hard work into THAT?!!

    HAHAHAHA

    Author's response

    Can you give me three examples of spelling and grammar mistakes?

    Also, I will take your review critisising my spelling and grammar when you can actually spell 'grammar'. Try sounding it out in your head.
  • Love is a Two-Way Street

    (#) PatrickIsTheSex 2011-04-20 09:53:30 PM

    O_O I Gotta Agree With MCR-overload This isn't good...at ALL. If you wanna go hate on my story now, GO AHEAD! I'll be waiting :)

    Author's response

    No, I'm not going to childishly "hate" on your stories, but I am going to ask you why, exactly, my story is so bad. If, like MCR-Overload, you don't respond, I will dismiss your "helpful review" as irrelevant.
  • Love is a Two-Way Street

    (#) perfectzombie 2011-04-22 11:56:59 AM

    This story isn't bad, like the others stated but... It might need a little bit of work(: it's better than anything i could do, but it still might need a bit of work if you know what i mean? O.O

    Author's response

    Yeah, I do know what you mean, and thank you for not flaming :) I understand it needs work, and that's why I've rewritten it :) (And added another chapter, check it out if you want). Thank you for not hating and leaving a decent review. :)
  • Love is a Two-Way Street

    (#) PatrickIsTheSex 2011-04-22 06:49:42 PM

    Um hi. I'm really sorry about my review. I was really upset and I didn't mean to write a review like that. I've reread it and I think it is actually good. So yeah, I'm really sorry about that. It wasn't really the right time for me to be reviewing this anyway because I was upset and I'm kinda mean when I'm upset and I hate on other peoples storys so yeah...I'm truly sorry. But seriously now I've reread this I think it's actually good (:

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 482509
  • Stories: 40156

Recent Stories