Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Happiness or Misery?

The Plan

by cup-full-of-blood 23 Reviews

Here it is guys :) hope you enjoy this and please remember, if you read be sure to R&R PLEASE!!!! :) feedback IS GOOD FO MA XD

Category: My Chemical Romance - Rating: PG-13 - Genres: Angst,Drama - Characters: Frank Iero,Gerard Way,Mikey Way - Published: 2011/09/25 - Updated: 2011/09/28 - 3341 words

Reviews

  • Happiness or Misery?

    (#) Kobra_Kid_Killjoy 2011-09-25 07:23:42 AM

    this was a great chapter! i hope everything works out for Gerard and Frankie, update soon!

    Author's response

    thankyoouuuu soo much :) i'm really gald as always that you like it and reviewed, it means the world so thank you sooo soo much :)
    yeah well...you will see soon enough :)
    chazom
    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) MadiieMae 2011-09-25 07:41:19 AM

    Omigoshhhhh. It was AAMMAAZZIINNGG!!!!!! This whole story is a amazing! I bow to your amazingness. :3

    Author's response

    OHMYGOSH YOU ARE SUPER DUPER NICE THANK YOUU!!!!
    wow thank youu i am really happy you think that...aw thats just made my day thank youuu :)
    aww i bow to your epic kindess
    chazom
    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) aweirdtree 2011-09-25 07:50:28 AM

    OMG how dare you leave this hanging like this >_< i won't be sleeping the next night, lol xd
    and your question, i'd like to star in Pushing Daisies :DD i could be a, ummm, murdered customer of Pie Hole or something :DD i just love that programme xd
    anyway, thanks for this chapter! :D am dying to know what's gonna happen, hopefully you update soon (:

    Author's response

    mwwwaaahaha you know you love it :)
    awwww well i will try my hardest to get the next chap up very soon :) thank you sooo much for reviewing so much and beleiving in me, reading and just being awesome :p
    haha i would love to be a murder customer there haha
    yes and i cant wait to write more :)
    chazom

    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) Broken_Feathers 2011-09-25 08:14:22 AM

    Love it! But why do you always leave me hanging huh? huh? I get so anxious while I wait for and update! so please UPDATE SOOONNNN!!!!!! I need to find out what happens next.
    -XO Keep the faith

    Author's response

    lol cuz i love it hehe i enjoy you all to suffer mwwaahaha no only joking i love you all and think you are great heres a goody bag with a chocolate covered quinn with allmands please dont hurt me.......
    lol thanks so much for reviewing :) i really do apreciate it soo much, i mean wow i am so suprised that you think i am that good :)
    more soon.
    chazom
    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) Bitch-Bot 2011-09-25 08:53:34 AM

    poor gee and frank must be confused

    update soon :)

    Author's response

    haha i know right thats exactly why i did that hahaaaaa lol
    i really hope you like it and i am verrry happy that you reviewd thank you sooo much :)
    more soon
    chazom
    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) DangerousAmber 2011-09-25 10:34:58 AM

    awhh poor Frankie and/or Gee

    i LOVE this chap
    update soon!!!Plaseies!^^!!

    Author's response

    hehe lol porr everyone right now XD lol thank you reviewing and reading :) it means a lot that you loved it YAY so happy thanks :)
    more soon
    chazom
    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) shortygirl 2011-09-25 01:22:39 PM

    Not a cliff hanger....This can't be good

    Author's response

    oh but it is hehe
    thanks for reviewing and reading :)
    more soon
    chazom
    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) Lizzeh 2011-09-25 01:47:38 PM

    CLIFFHANGER.
    AMAZING CHAPTER I CAN'T WAIT FOR THE NEXT ONE!! UPDATE SOON OR I'LL SLOWLY FALL TO PIECES!



    i would probably be in Doctor Who..i love Doctor Who..

    Author's response

    haha i knoowwwww sorry XD
    aww dont fall to pieces lol aww thank you for the review and reading it makes me soooo GUUUREWAAT :)
    HEHE LOL awesome i dont like the show to much but it would be ace to be in it :)
    chazom
    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) XxxFallenAngelXxxx 2011-09-25 03:44:53 PM

    Good I LOVED this chapter, apart from the whole cliffhanger thing. Oh well, it was amazing so I can`t complain. I hope you can update soon, but don`t fret if you can`t.
    Tough question...I LOVE friends, I`d have loved to have been in it, but I also like total wipeout, but would I want to be in it? Not sure. I`d also of LOVED to have been in only fools and horses-it was just amazing. Or I`d like to be in a show like midsomer murders. Not as a dead person, but as a copper or the killer. (cause I`m that twisted) God, that was way too many answers, sorry about that, I do talk a bit too much.
    xoxodakota

    Author's response

    haha awwwww man all these reviews haha i am so glad you reviewd, i loev all teh support you give :)thanks for being so understanding.
    you know me and my cliffhanger i have to keep it drama filled lol, again thank you for reading and reviewing.
    OMG i like all the murder programs haha i would probs be the criminal sneaking around XD friends are cool but my acting skills not so cool, thats why i would love total wipeout hehe thanks for doing my little quiz. Oh don't sweat it, i love long reviews and people who rammble cuz i do the same haha its nice :) thanks again and i should get my chap done by the weekend.
    chazom
    xx
  • Happiness or Misery?

    (#) AgentKilljoy 2011-09-26 01:50:00 AM

    HEll Yeah I got tokiss Gee!

    Good chapter. I hope Frank and gee will be fine. I don' wanna tobreak up with Mikey!

    I thoguht everyone was gonna call Romy

    a slut in the reviews. -__-

    So happy they didn't.

    Author's response

    hehe yes you did lol gees getting all the girls but he wants frankeee awww.
    hehe i really hope it wasnt to bad, i wrote it cuz i thought it would be a good idea but then thought shit what if agentkilljoy thinks she is being slagish in it ! :O but really glad you like it and romy is a good character she is nice just slightly confised and very drunk XD haha

    yes no i like to think my reviewrs are nice and they arn't...cuz they are awesome and you are one of them hehe :)
    oh and if you want me to add anything else to your character or get her fashion sence wrong dont threat to tell me :)
    more soon
    chazom
    xx

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 653149
  • Stories: 39935

Recent Stories