Categories > Cartoons > All Dogs Go To Heaven

افزونه چندزبانه کردن ابزارک درقالب وردپرس

by mosquecub88 0 reviews

درود عزیزانمورد یادگرفتن :آنلاینر

Category: All Dogs Go To Heaven - Rating: PG - Genres: Drama - Warnings: [!!] - Published: 2017-02-22 - 3 words

0Unrated
درود عزیزان

مورد یادگرفتن :
آنلاینر<
می دانید که مدام استفاده با صرفه از فضای وب سایت فراوان حساس است . به این ترتیب ابزارهایی که دراین باره بوجود آمده و بسط داده گردیده اند بیشترین کاربرد را دارا هستند . و ولی بخش مهمی از فضای وب سایت را ابزارک ها در بر می گیرند . و در صورتیکه یک ابزارک را چندزبانه کنیم می‌توانیم در واقع از فضای یک ابزارک چنددفعه استفاده کنیم . پلاگین قالب وردپرس روز جاری هم برای همین عمل تاسیس شده است . پس با ما بمانید .
قرار دادن خودکار واترمارک روی تصاویر قالب وردپرس
پلاگین وردپرس چندزبانه کردن ابزارک ها Widgets In Tabs
این پلاگین قالب وردپرس میتواند ابزارک های تارنما شما‌را به طور چندزبانه در آورده و بدین این راه شما در استفاده از فضای وب سایت خویش صرفه جویی فراوانی کرده‌باشد . یک کدام از نکته های جذاب این پلاگین وردپرس اینست که شما می توانید برای یک ابزارک تعداد بیشماری زبانه قرار دهید . این زبانه ها پشت یک نوار مرور قشنگ پنهان می شوند و یوزرها می‌توانند با نوار مروری خوشگل به دیگر تب ها دسترسی داشته باشند .
برای پیکربندی این پلاگین می توانید به سفارشی سازی بپردازید و استایل های مورد‌علاقه خویش را برای ابزارک در لحاظ بگیرید . و این‌که این پلاگین به طور کامل مطلوب استفاده در وب سایت های پارسی گویش است و همین مورد هم دوچندان کاربردی است . اما می توانید در بخش های متفاوت هم ابزارک های مختلفی را ادغام نمایید .
Sign up to rate and review this story