Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Love Knows No Age

Keep Happy Thoughts

by AlexSanDee 17 Reviews

Monica checks on Jamia and Gerard calls in a better mood

Category: My Chemical Romance - Rating: PG-13 - Genres: Romance - Characters: Bob Bryar, Frank Iero, Gerard Way, Mikey Way, Ray Toro - Published: 2007/03/03 - Updated: 2007/03/03 - 1596 words

Reviews

  • Love Knows No Age

    (#) thruthekeyholes 2007-03-03 03:42:19 PM

    awwwwww
    i was so bummed i couldnt meet them
    wasnt it awesome when the fires raged out?? sigh its only been like 3 weeks since the show, but honestly, one of the best nights of my life
  • Love Knows No Age

    (#) SafeFromRobotsDAMN 2007-03-03 03:51:42 PM

    DAMN i wish i could have been there! You were really doing that?-that's so nice and considerate, i love people like you and your friend at concerts; i always get a tad bit too enthusiastic and wear myself out-lol :) Glad you ejoyed it, you deserve it after making so many people's days brighter with this story! :)
  • Love Knows No Age

    (#) xifellintoxfantasyx 2007-03-03 05:46:21 PM

    your amazing , please keep up the wonderful work! It makes my day better!
  • Love Knows No Age

    (#) pinkkissypetefreak 2007-03-03 07:48:24 PM

    grin
    damn, you really are cool as fuck.
    i CANNOT wait until i get to see them!!
    i swear to gerard! i'm glad you had an awesome time! i friend of mine went to the detroit show and told me about it. between you and her, i'm practically about to throw a fit if they dont get here already!
    btw, loved the chappie! i bet jamia's having a baby..... :)
  • Love Knows No Age

    (#) cutegirl12356 2007-03-03 08:50:41 PM

    Great chapter!
  • Love Knows No Age

    (#) zaberdeenz 2007-03-04 12:25:14 AM

    you got to My Chem concert and you get tomeet RA? well. im not gonna say im not jealous, cause that would be biig lie wouldnt it. grinnn But frankin cool for you:D
    the story then, still awesome. Jamia pregnant? woo, lil Frank is on the way. imagine that kid,must have hell of a lot energy.
    Gee and Mikey were cuties with Happy Meals. le sigh wonder what Gee's gotta tell Monica.
    anyray, ITS GREAT. keep it coming[:
  • Love Knows No Age

    (#) zaberdeenz 2007-03-04 12:25:49 AM

    you got to My Chem concert and you get tomeet RA? well. im not gonna say im not jealous, cause that would be biig lie wouldnt it. grinnn But frankin cool for you:D
    the story then, still awesome. Jamia pregnant? woo, lil Frank is on the way. imagine that kid,must have hell of a lot energy.
    Gee and Mikey were cuties with Happy Meals. le sigh wonder what Gee's gotta tell Monica.
    anyray, ITS GREAT. keep it coming[:
  • Love Knows No Age

    (#) sing4me09 2007-03-04 10:53:52 AM

    The concert was in fact amazing...
    I was like 10 feet from Gerard.
    I loved every second of it...
    except when they took my camera. They let me in with it, but took it when I had had it out in the crowd...

    They gave it back after the concert, but deleted everything off it.

    but still it was AMAZING!
  • Love Knows No Age

    (#) xStabxMyxBackx 2007-03-04 12:33:58 PM

    omg! i so wish i was @ that concert with you! omg,gerard is a sweetie, i might be going to see them in Florida in April...hmmm, that'd be great! great update!!!
    xoxo
    ~nikki
  • Love Knows No Age

    (#) GwenMerlon 2007-03-04 12:59:26 PM

    AH! I'm review #1000! Isn't that crazy!
    Anyway, I love your story. All your hard work and dedication really shows. I'm completely impressed. :)

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 652210
  • Stories: 39930

Recent Stories