Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Love Knows No Age

Another Lost Soul - APRIL 26

by AlexSanDee 10 Reviews

Christa stays with Ray and Mikey disappears

Category: My Chemical Romance - Rating: PG-13 - Genres: Romance - Characters: Bob Bryar, Frank Iero, Gerard Way, Mikey Way, Ray Toro - Published: 2007/04/26 - Updated: 2007/04/26 - 1165 words

Reviews

  • Love Knows No Age

    (#) lady_venom_x 2007-04-26 04:16:55 PM

    Wow.. poor Mikey! Who was he meeting?

    Excellent chapter. And I didn't mean to come across as a bitch the other day in my review. If I did in anyway.. I'm sorry.
  • Love Knows No Age

    (#) guardi_flava06 2007-04-26 04:34:10 PM

    Who is it?
  • Love Knows No Age

    (#) natzlovesyou 2007-04-26 05:05:12 PM

    i'm not ending it THAT soon, i just wanted to give yiou guys a heads up (this is from kill all your friends, btw)
  • Love Knows No Age

    (#) cutegirl12356 2007-04-26 05:18:56 PM

    MORE!
  • Love Knows No Age

    (#) Caitydidsworld 2007-04-26 05:46:23 PM

    (Sound of Twilight Zone Theme)
    doo-doo doo-doo... doo-doo doo-doo
    Who's that lurking in the shadows?
    Hurry and update
  • Love Knows No Age

    (#) Reign_Madden 2007-04-27 01:44:02 AM

    Poor Frank and Jamia no nookie at all tut tut...it'a all Mikey's fault.

    OMG who's in the shadow's I think I know who it is but I don't wanna spoil it for myself...if that makes sense lol.
  • Love Knows No Age

    (#) zaberdeenz 2007-04-27 08:09:08 AM

    oo, i love this you know^____^
    you drop every little things so nicely and slowly, thats kinda annoying but still keeps it interesting and soo good. nods
    the girl/woman in the shadows... Liv maybe? Mikeys ex? whoooo? wants to know
    keep it up, its awesome. :]]
  • Love Knows No Age

    (#) Cerediwen 2007-04-27 08:49:16 AM

    It wasn't Jenn was it...sos I'm probably completely off but something just said to me that it was srhugs Oh well, awesome chapter XD
  • Love Knows No Age

    (#) SafeFromRobotsDAMN 2007-04-27 08:52:17 AM

    Suspense? Confusion? -eh, yeah! I'll just go and sit in a corner and wait for tomorrow to come by...
  • Love Knows No Age

    (#) icyblue858 2007-04-27 09:43:43 AM

    Who did Mikey meet up with??? Loved it!

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 656687
  • Stories: 39953

Recent Stories