Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Stop. Rewind. Replay

Chapter Thirty Two

by Silvana 7 Reviews

...

Category: My Chemical Romance - Rating: PG-13 - Genres: Drama,Romance - Characters: Mikey Way - Published: 2007/12/16 - Updated: 2007/12/16 - 1178 words - Complete

Reviews

  • Stop. Rewind. Replay

    (#) x_Charlie_x 2007-12-16 11:40:16 AM

    hehehe i love it!
    especially the little bit with the falling at Rick's feet
    it made me chuckle =)
    and the 'I've always wanted to kiss in the rain' line XD

    Author's response

    Thanks.
    :D
    Thanks.
  • Stop. Rewind. Replay

    (#) pyrotechnicist 2007-12-16 02:38:05 PM

    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    so gorgous

    TEAM RICK!!!!!!!!!!!!!

    and either im really light or he's been working out - u'de lick to watch mikey working out wouldnt u :P

    hahah my mate does that fireman's lift to me all the time its really hillarious i can never stop laughing

    ill say it again
    TEAM RICK!!!!!!!!!!!!!

    kissing in the rain = sweetest thing ever

    great chapter - i adored it
    and the revenge on lara = ginger hair = bob = screams = PERFECT
    grins maliciously
    hehehehhehehehheheh

    update soon
    xoxox

    Author's response

    Thanks.

    proudly displays Team Rick Badge

    nah, me and mikey? It'd never work out. (Oops, no pun intended!)

    I know. Tis sweet.

    Thanks.
    grins
  • Stop. Rewind. Replay

    (#) disturbedangel6 2007-12-16 03:04:57 PM

    i reallly really really love this rtory
    please update soon
    its sooo cool
    but i have a feeling that lara is up to something..
    dont u think?

    xx

    Author's response

    Thanks.
    I'll try.
    Maybe...
  • Stop. Rewind. Replay

    (#) clutsy_93 2007-12-16 04:03:57 PM

    woooo!
    Happy Chapter lolz....

    (: very happy that you updated
    I was going to ask you again to update but I was hell tired
    from work.../
    Update Soon please...

    enjoying this and Lara, and Mikey taller...


    awwwwwwww.
    x.

    Author's response

    Thanks.

    Thanks

    Yeah.

    x
  • Stop. Rewind. Replay

    (#) bindie611 2007-12-16 06:37:11 PM

    Rick was adorable, I loved the Lara revenge, and the kissing in the rain and the look on her face... ahhh I loved it all. :D MORE

    Author's response

    I know, thanks, yeah, grins. Good, good.
    Soon.
  • Stop. Rewind. Replay

    (#) tragicWithACapital_T 2007-12-16 08:43:34 PM

    bahaha, loved it all
    you make my days happy lol :)

    Author's response

    Thanks.
    Aw, thank you!
  • Stop. Rewind. Replay

    (#) Alyss 2007-12-18 10:29:23 AM

    yay, you have /FINALLY/ been nice to her
    ok, so whats happening next, because there is no way you're going to let her be happy for long hmmmmmmm

    its strangely satisfying to read lara getting her come-uppance (that has been needed for many chapters) =D

    height is such a touchy subject =P

    a firemans lift?!?!?!!?!?!? rofl
    that is hilarious, not that clichéd and brings back memories!

    yay!

    xoxoxoxoxo
    ver cool chapter
    ly xx

    Author's response

    Yes, I was finally nice to her. Though nice is such a boring word. :P
    Me? Be mean to Joanna? Never. fnar

    It is isn't it.

    Height? Don't talk to me about height.

    Fireman's lift. ;P
    Yes, I agree, and oh yeah! I'd forgotten! I was remembering camp...

    ta.
    xoxox

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 632983
  • Stories: 40433

Recent Stories