Categories > Celebrities > My Chemical Romance > 22 Acacia Avenue

In your arms tonight

by XxlovefrankieroxX 5 Reviews

...fee and gee interaction filled with luff :3 aaaawww!!

Category: My Chemical Romance - Rating: PG-13 - Genres: Romance - Characters: Frank Iero,Gerard Way,Ray Toro - Published: 2008/07/15 - Updated: 2008/07/15 - 1777 words - Complete

Reviews

  • 22 Acacia Avenue

    (#) -GuessWho- 2008-07-15 12:24:49 PM

    Yay!
    Go Gee!
    Kick Gary's ass!
    Awww!They finally got it together!
    I'm loving this
    =]
  • 22 Acacia Avenue

    (#) lilrainforest 2008-07-15 01:39:57 PM

    Awwwwwwwww!!!
    -tears up-
    THAT WAS TOO AMAZING FOR WORDS!!!!!!!!!!!

    Eh sorry, i would leave a longer review if i had access to my computer right now. Im doing this on my stupid wii and its almost impossible to type but i just couldnt wait to read this awesome story!!!

    Such a sweet update! I cant wait to read more.
    ~Rayy
  • 22 Acacia Avenue

    (#) StupidMF 2008-07-15 03:05:08 PM

    Jeez you really know how to write a freakin amazing story!
    Seriously, I love it. :D

    update soooon!
  • 22 Acacia Avenue

    (#) starcrossed-lover 2008-07-15 10:41:28 PM

    This story is just AMAZING.
    even the word amazing doesn't sum up how good it is.

    The whole original idea of setting the story in victorian times is just genius.
    I love it!

    Aye..this is definately one of the most best Frerard's I've read, and I have read ALOT. :)
    I'd just like to congradulate you on just how well this story is going.

    and if you just suddenly stop the story, lol I'm gonna be very sad and so will the rest of your readers, I just hope this will be continued until the end.
    lol but I dread the ending cos i just love this story so much!
    LOL

    And what I think about this chapter?
    I am ecstatic.
    Frank and Gerard had finally "did something"
    Sooo cute!!

    Really you have to update more.
    and more.

    :D
    I LOVE YOU AND THIS STORY!!
    Amazing, brilliant, genius, write you are.
  • 22 Acacia Avenue

    (#) crystalcrash 2008-07-16 11:01:21 AM

    All I have to say is YAY FOR FRERARD FLUFF! haha
    I hate that Gary guy so baldy. Gee should have crushed his head so he wouldn't be able to treat anyone else the way he did with Frank... but thats just my own demonic opinion ;) Gee is too good to do that!
    So, yay for them being in love and for Gee saving Frank again, and for this story, and for its author, and for the fast updates, and for the way its written and and and- the story in its whole ;)

    < 3333

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 489730
  • Stories: 40148

Recent Stories