Categories > Celebrities > Panic! At The Disco > Bushels of Bad Habits

The Last Night

by TheBestFrigginShoes 12 Reviews

Steph digs herself some deeper holes.

Category: Panic! At The Disco - Rating: PG-13 - Genres: Romance - Characters:  - Published: 2009/01/12 - Updated: 2009/01/12 - 2593 words

Reviews

  • Bushels of Bad Habits

    (#) doyleangel 2009-01-12 04:35:18 PM

    OH NO!!! Poor Spencer. Ah, he's gonna be so sad when he finds out that Steph likes Ryan. And what's up with Kate? I'm thinking that she might like Spencer which is why she's acting kinda icy towards Steph.
  • Bushels of Bad Habits

    (#) Luveulongtime 2009-01-12 05:59:46 PM

    awwww
    Jane>Ryan
  • Bushels of Bad Habits

    (#) let_it_go 2009-01-12 08:31:15 PM

    o.o
    Woah. There's some deeeeeep holes steph.
    I wonder how she'll get out to this one.
    Greaaaaat story so far, I love it.

    Update soon, I'll give you a virtual cake!
  • Bushels of Bad Habits

    (#) somethingorother 2009-01-12 09:36:12 PM

    gahhh!! will we ever find out what ryan wanted to tell stephanie???? i'm anxious to know!!!
  • Bushels of Bad Habits

    (#) lestiie 2009-01-13 05:57:52 PM

    OMG
    gahhh seiriously this story is sooo addictive

    Honestly i am comparing it to the twilight seires (which i finished ages ago and NOW every one is into them >.
  • Bushels of Bad Habits

    (#) lestiie 2009-01-13 05:57:59 PM

    OMG
    gahhh seiriously this story is sooo addictive

    Honestly i am comparing it to the twilight seires (which i finished ages ago and NOW every one is into them >.
  • Bushels of Bad Habits

    (#) PanicFOBAcademy26 2009-01-13 06:20:00 PM

    gah!! she SAID YES?!

    wtf?! now ryan will NEVER know how she feels! and he'll NEVER talk to her about that thing!

    but he's obviously upset!!

    update soon! like, right now, or tomorrow soon!

    xoxo
    ~kait~
  • Bushels of Bad Habits

    (#) PanicFOBAcademy26 2009-01-14 01:39:46 PM

    gah! my review didn't go through last night!!! i'm sorry!

    but WTF?! no! be a normal person! say sorry, but no! gah!!!! YOU LOVE RYAN. NOT SPENCER!!!!! lol1

    update soon!

    xoxo
    ~kait~
  • Bushels of Bad Habits

    (#) outxofxstyle 2009-01-14 05:34:52 PM

    All of your stories are so amazing! This is definetly in my top Panic stories! I can't help but feel so sad for Spencer! I just want everyone to be happy! Can't wait until the next chapter! :D
  • Bushels of Bad Habits

    (#) notxokayx15 2009-01-17 07:12:32 AM

    ahh! omgz! this story is so amazing! :D its so filled with drama, but not in that totally cliche way(: I love it so much! and steph needs to get her act together and march up to ryan and be like RYAN I FUCKIN LOVE YOU! and than march away and see if he follows(: haha love it. more soon?

    xo
    Meg

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 651905
  • Stories: 39930

Recent Stories