Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Back in the day...

Chapter 28

by monstrice901 6 Reviews

The weekend and an(other) interesting night.

Category: My Chemical Romance - Rating: R - Genres: Angst,Drama,Romance - Characters: Frank Iero,Gerard Way - Warnings: [X] - Published: 2011/12/14 - Updated: 2011/12/14 - 3162 words - Complete

Reviews

  • Back in the day...

    (#) mychemicalbitchbot 2011-12-14 01:46:57 PM

    Ha ha that was epic...Frank's so... evil ish. I love it though... ANYWAY, No, I am not going skiing. My family usually does. But I hate cold. And snow. And God knows Minnesota has enough of it. So skiing averted. That makes me real happy, and I do hope you have fun skiing, as much as I hate it ;D
    Er...sex. I'm going to pass on answering that. No. I think it should be Gerard freaking out not knowing if he's doing it right. Gerard's PoV, yeah. Sorry this was so long XP

    Author's response

    how can you hate skiing!? :O lol, fair enough. and thanks, I can't wait! As you probably gathered.
    yeah, in terms of sex, I'm kinda agreeing with you, but I'm gonna see what happens!
    Thanks for reviewing - the long ones are the best!

    Sx
  • Back in the day...

    (#) methanemandie 2011-12-14 02:18:02 PM

    dude you scared me when you said the end was going to be sudden, painful and violent! i was like

    "oh shit! the guys who raped frankie are going to come back and rape gerard and kill him and then mikeys going to get hit by a car as he rushes to save him and then frankies going to commit suicide D: nonononono i didnt realize this was one of those kind of frerards how could she do this to me????? oh wait shes kidding haha whoops..." i almost had a heart attack XD great chapter tho :)

    Author's response

    hahahaha! oh you are gonna love what I have in mind then! >evil laugh< no, I'm seriously glad you enjoy this, and you know what - I may have to nick your story ending and use it! XD
    no, I'm not going to make any comment on the ending I have in mind apart from promise that it's not gonna be depressing! Sad endings really bug me, so I'm not gonna write one! Hope you enjoy anyway!

    Sx
  • Back in the day...

    (#) xXLaylaxX 2011-12-15 09:19:00 AM

    Please for the love of god don't let this end sadly! I read this like awesome Frerard story. It was like Gerard kidnaps Frank then after a while, Frank form Stockholm Syndrome. Anyways, if you haven't read it I'm not gonna ruin the ending but it ended really sad. I was depressed for a couple of days P: So please please please don't end this sadly.

    Yeah, I usually don't like music that sounds like Panic! At the Disco but I have recently developed a slight obsession with them. I'd rather have a panic attack than Bieber fever xD

    Update soon, yes?

    Author's response

    don't worry it's not gonna be sad! unless I have a sudden change of heart - you never know. I think I've read the Stockholm syndrome one, who's it by?

    And in terms of Beiver fever vs Panic Attack - Panic Attack any day. If you like the kid, fair enough, but personally, I don't see the appeal in a guy with no balls who sounds like a girl! That was harsh... Meh!

    I'm writing the next chapter asap!

    Sx
  • Back in the day...

    (#) aweirdtree 2011-12-15 10:36:52 AM

    yayyy, thanks for this chapter! :D it was gooood.... hehehe 8D things weren't really going anywhere but who's gonna complain when the story is good anyway (:

    and you like skiing? wow, i hate it... i remember when my dad took us skiing when i was a kid, we had to ski 10 fucking kilometres >_< but i guess your skiing differs from my skiing - is yours the one in which they come down the hill?

    anywayyy, i'd love it if this story had a sad ending! and then again, no. gosh, i don't know and don't really care either, as long as you give it a good and beliavable ending - which i'm sure you will (:

    Author's response

    Yeah, it was a bit of a filler, but you gotta have a few or the story can't move on I find.

    And yeah! I love skiing! But, as you said, it's downhill as opposed to cross country, and the latter is simply exhausting. I pity you, having for ten km!

    The ending's not gonna be sad though, it's gonna be dramatic - not believable; alien abductions all the way! Lol.

    Sx
  • Back in the day...

    (#) xXkillj0yXx 2011-12-16 01:49:11 PM

    Awesome chapter!

    Oh my goodness, I hate Bieber ._. ehehe, Panic at the disco is awesome though. I listened to them alot before, but now I mostly listen to bvb, mcr, msi(haha) and Green day (:

    I kinda have to like skiing, cause I live in fuckin' freezing Norway lol.

    Oh, and the eh, sex thing, maybe Gerard's POV? Hahah

    Anyways, I LOVE YOU FOR WRITING THIS STORY! And I hope it's a fucking long time until the last chapter :c mwaha


    Author's response

    YOU LIVE IN NORWAY?! Dude - that is epic! I love finding out that I've readers in other countries!

    And no promises 'bout how long it's gonna be to the last chapter. I want it to be a surprise!

    Sx
  • Back in the day...

    (#) xXLaylaxX 2011-12-17 11:31:34 AM

    Here is the Ficwad link: http://www.ficwad.com/story/112327

    For some reason she put the last three or so chapters on Devian Art. Here it is:
    AGoddessFinch.deviantart.com

    Oh and the author is GerardisSex.

    I agree with the whole 'no balls thing'. Him and Selena: cuteist lesbian couple ever. lol

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 639388
  • Stories: 40450

Recent Stories