Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Yet another story...

The auditioney bit

by tmbfucks 17 Reviews

I assume you know what auditions are... Well, this is it! XD

Category: My Chemical Romance - Rating: G - Genres: Drama,Humor,Romance - Characters: Bob Bryar,Frank Iero,Gerard Way,Mikey Way,Ray Toro - Published: 2012/09/02 - Updated: 2012/09/02 - 205 words - Complete

Reviews

  • Yet another story...

    (#) LaurentheHuman 2012-09-02 07:54:59 AM

    Name: Lauren c:

    Nickname: ...Lauren. Dunno, guess I'm not the nicknamey type. Although my best friend calls me Sissy. Not too sure if that loving or insulting...

    Killjoy name: hmm, Deathly Sunshine. Yeah. That works. Call meh Sunny fo short :P

    Hair colour: Blue, fuck yeah.

    Eye colour: brooown

    Boyfriend: Do whatever ya please here. But Bob would be awesome. Because Bob is awesome. :'D

    Anything else: Yes I did watch DW and it effing great. About my character? She likes to leave long reviews(if you can't tell). Naah. She's easy to get along with, laid back and all, but is always there to get everyone back into line. Always knows what to say. Talks too much. Very good liar. She has issues focusing on things that don't intrest her. Talks fast when she's excited. Sings when she's scared. Doesn't cry in front of people. She hates violence and tries to protect everyone, even people she doesn't like. Can't cook, but can make damn fine toast. She's a vegetarian and likes to wear hats. I think I'm getting a bit carried away here. xD yeah, sorry.
    She's also excited to read this story. :P
  • Yet another story...

    (#) ShovedToAgree 2012-09-02 07:57:13 AM

    Name: legion Winchester
    Nickname: likes to be called batman
    Killjoy name: rebel destroya
    Hair color: dark brown, bangs parted to the side, shoulder length
    Eye color: Light blue puppy-looking eyes
    Boyfriend: Gerard or Mikey please
    Anything else: has a misfits tattoo on her lower back but keeps it hidden, likes to draw, write and play bass guitar

    I really like the story idea. I will probably still read it I don't get the part.
    XOS
  • Yet another story...

    (#) Cookie_monster 2012-09-02 07:57:38 AM

    Name: Hollie Nicole Bareham
    Nickname: Hozzie, Hoz, HozDog
    Killjoy name: Artistic Accident
    Hair colour: Dark brown hair with purple highlights, shoulder-length, straight, full-fringe.
    Eye colour: blue :)
    Boyfriend: Gerard pleeeeeeeeeeeease? :)
    Anything else: scared of the dark.

    Love Hozzie
    P.S. You know you wanna pick me ;D
    Xoxo
  • Yet another story...

    (#) NoPainNoGain 2012-09-02 08:10:40 AM

    Name: Flash (no one knows her real name)
    Nickname: nope :)
    Killjoy name: Tainted Sunshine
    Hair colour: Dark Ginger
    Eye colour: Green
    Boyfriend: Mikey would be nice :) I don't mind.
    Anything else: Her favourite weapon is the bow and arrow :)

    Thanks,
    Flash
  • Yet another story...

    (#) XEvil_AngelX 2012-09-02 08:28:56 AM

    Name- Sam Wesley Alexx
    Nickname: Alexx..(SOMETIMES) Sam
    Killjoy name: Toxic Angel (sounds horrible as a killjoy name)
    Hair colour: Bright red (Gee Way meets Hayley Williams red) (goes to her shoulders and worn down)
    Eye colour: Blue-ish green with hazel in the center
    Boyfriend: Bob or Mikey :3
    Anything else: Can stay awake for days on end (but if she does she'll sleep for a week)
  • Yet another story...

    (#) XxNightmare_NightxX 2012-09-02 08:35:22 AM

    Name: Juliet Summers
    Nickname: Jewel
    Killjoy name: Rainbow Serpant
    Hair color: Lets just say it's rainbow colored. And it is curled at the tips.
    Eye color: dark green
    Boyfriend: Mikey or Ray. I'm not picky.
    Anything else: has a five year old sister.

    The sister:
    Name: Sky Summers
    Nickname: Double S
    Killjoy name: Sparkling Turtle
    Hair color: shoulder length blue and purple hair (a five year old with kick ass hair. How awesome)
    Eye color: a mix of blue and purple
    Boyfriend: She's five...
    Anything else: kicks ass hard.
  • Yet another story...

    (#) thosetwoweirdos 2012-09-02 08:37:05 AM

    This sounds cool as hell, and I'll read it for sure!
    Name: Britta Nilsen (Yeah, I'm just auditioning my boring old self, 'cause I'm having a hard time making up an OC right now.)
    Nickname: Brit, on occasion. Mostly prefers Britta, though.
    Killjoy name: Acidic Anarchist
    Hair colour: Pixie cut, has been dyed dark brown (Almost black.) with caramel coloured streaks.
    Eye colour: Blue-ish gray.
    Boyfriend: Hmm... Mikey? Or whoever, really. I'm okay with anyone.
    Anything else: Has a bit of an unhealthy love of stilettos, is sort of a cynic.

    Thanks for the consideration.

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 645772
  • Stories: 40943

Recent Stories