Categories > Celebrities > Fall Out Boy > I've Seen Love Die - Patrick Stump

Forty.

by punkypromqueen 13 Reviews

sorry for the delay - this was almost the last chapter, but we'll see how it goes.

Category: Fall Out Boy - Rating: R - Genres: Drama - Characters:  - Warnings: [X] - Published: 2007/01/30 - Updated: 2008/02/04 - 4363 words

Reviews

  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) watch_the_sky 2007-01-30 06:52:42 PM

    yay update! yay great update! can't wait to see the rest!
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) GwenMerlon 2007-01-30 06:53:27 PM

    Ok, I gave you a 'hot' review- self explanitory.

    This story is soooo captivating! The memory loss thing was so good because we got to see them fall in love all over again. And you write Patrick to be such an amazingly sweet guy. I can't get enough. :)
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) whatkatydid 2007-01-31 03:40:27 AM

    This was awesome, Kate was just being Kate and it was like nothing had happened. That was what made them work in the first place....this was good, very good. thank you!
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) Gangsta_Girl 2007-01-31 07:22:12 AM

    I loved it! It was so cute how Patrick was trying so hard not to be seduced by Kate. It's kinda cute though. As soon as she kissed Patrick everything became clear for her. Now, I'm (im)patiently waiting for the next chapter. :D
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) danceislife 2007-01-31 02:20:57 PM

    lmao. Poor Pete, so confused...

    Pterrence. I love it!
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) fob4ever 2007-01-31 03:46:39 PM

    kates sneaky man! haha. poor patrick. cant control his urges. Tat was adorable. waiting for the next update!
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) xmixedxtapex 2007-01-31 04:35:36 PM

    love it i`ve been trying to read it all and i just finished reading it all so i thought i`d review well i hope you update soon!
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) danceislife 2007-01-31 10:13:52 PM

    you make this the end, I go on a rampage. No joke.

    Author's response

    not the end, no rampage needed, lol.
    xxxo
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) danceislife 2007-01-31 10:20:27 PM

    what was the real valentine's gift? he said he lost it. But what was it? not that I don't absolutely adore Pterrance

    Author's response

    i haven't decided yet, probably something stupid lol. i was going to be more specific and say that it was like their first valentines day as a couple, and kate isn't the type of chick to care about vday - so nothing big.
    thank you for reviewing.
    :)

    xxxooo
  • I've Seen Love Die - Patrick Stump

    (#) cliftney 2007-02-02 08:23:29 PM

    I can not get the next 2 chapters.....I need to know whats going on:) update soon

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 489560
  • Stories: 40148

Recent Stories