Categories > Celebrities > My Chemical Romance > The Diary Of Frank Iero

Sticks And Stones

by Disenchanted 10 Reviews

My name is Frank Iero and I am a fifteen year old misfit.

Category: My Chemical Romance - Rating: G - Genres: Humor - Characters: Frank Iero - Warnings: [?] - Published: 2008/03/30 - Updated: 2008/03/31 - 1093 words

Reviews

  • The Diary Of Frank Iero

    (#) tragicWithACapital_T 2008-03-30 08:00:19 PM

    crappy excuse?
    dude i LOVED it
    you write like a real person and not just someone trying to write a diary entry for a fanfic


    Author's response

    Really? Thank youuuu!!!!
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) lilrainforest 2008-03-30 08:04:27 PM

    I think this is really cute actually. The storyline is really original and I would have never thought of writing something like that. It's really good and I think you should continue. (:
    Will be looking forward to an update. xD
    ~Rayy

    Author's response

    Thanks =D
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) bryonybryony 2008-03-30 11:36:31 PM

    Nah, that was awesome, Frankie is so sweet :P please write more I am loving the story so far :D xxx
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) never0kay 2008-03-30 11:54:45 PM

    Here...I'm reviewing this piece of shit...

    Just so you know...I loved the story...please update sooner...thanks a lot..

    Author's response

    Thanks a lot? For what? Was that like a...sarcastic thanks a lot?

    But honestly, thanks for loving the story.
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) xSixteenxCandlesx 2008-03-31 07:33:59 AM

    Wow, if this is what you call a piece of shit, then I can't wait to see what you would actually consider a good chapter. I think it's really cute. And also very original.
    Update soon? :)

    Author's response

    Haha...lol Thanks. Good chapter? Um, idk...I'll let you know when (if) I ever write one.
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) NoRevolution 2008-03-31 08:33:24 AM

    More diary enteries!
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) MyChemicalSuicide 2008-04-04 12:50:10 AM

    goodness!
    You need to give yourself some more credit!
    This 'peice of shit' is really good!
    I can NOT wait to read more!

    Update soon?

    xox
    Emily
    :D
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) pixiedust09 2008-04-06 11:32:09 AM

    lol so not! a piece of shit. i really loved it..... hes not the waiter in this story is he?
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) madzMCRMY 2008-05-22 03:50:49 PM

    i'm loving this so far :D.
    really original!
  • The Diary Of Frank Iero

    (#) I-love-frank-and-max 2008-05-31 07:07:52 PM

    could you plz update i want to like read some more god dammit.....TORO

    lol

    groupie puff pants

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 654827
  • Stories: 39942

Recent Stories