Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Ever Get The Feeling That You're Never All Alone?

They Say You've Been Bleeding.

by AstroZombiee 5 Reviews

Deals are struck, and friendships die slowly.

Category: My Chemical Romance - Rating: R - Genres: Angst,Drama - Characters: Bob Bryar,Frank Iero,Gerard Way,Mikey Way,Ray Toro - Warnings: [V] - Published: 2008/05/22 - Updated: 2008/05/22 - 1243 words - Complete

Reviews

  • Ever Get The Feeling That You're Never All Alone?

    (#) clutsy_93 2008-05-22 04:47:28 AM

    hot damn, Mikey can change.
    :/ scary much?
    ahahhahaa, loving it and can't wait for more, how could
    Mikey turn on his brother like that.
    evil kid.
    hahahaha, update soon please/
    x.
    Samantha
  • Ever Get The Feeling That You're Never All Alone?

    (#) bess 2008-05-22 10:43:05 AM

    i admit this story seems a little sick to me just because i can't imagine someone so nice and sweet being a serial killer but aside from that it's a really catchy story and i'm looking forward to the next chapter:)
  • Ever Get The Feeling That You're Never All Alone?

    (#) -PLWwayy 2008-05-27 02:33:36 AM

    Nyaww.
    Yeah I agree with bess.
    Like, Ray ecspecially. He's the sweetest guy ever, and his mannerisms are super cute, I couldn't ever paint him as being cruel.
    Gerard being mean is just hot though!

    xxxxxJODILY.
  • Ever Get The Feeling That You're Never All Alone?

    (#) _cranium_ 2008-05-27 03:45:58 AM

    i agree with bess, too but for me ti's like when i read this story i gotta forget about the real mcr guys completely before i can actually picture this whole thing happening.

    ok so mikey's angry and bitter cause she sorta chose gerard? well that's awful. it's like her fault mikey's turning into a cruel motherfucker. although she didn't have a lot of choices.
  • Ever Get The Feeling That You're Never All Alone?

    (#) IllKillYou 2008-06-07 09:42:41 AM

    Aww I liked Mikey better when he was nice.
    Is he gonna be nice again?

    BUt still, great chapter.

    xx
    J.

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 488279
  • Stories: 40147

Recent Stories