Categories > Celebrities > My Chemical Romance > The Rise/Fall Of Gerard Way

Not Gonna Crack

by IeroMyHero 6 Reviews

"Gerard knew what he had found was a brand new drug..."

Category: My Chemical Romance - Rating: PG-13 - Genres: Angst,Drama,Romance - Characters: Frank Iero,Gerard Way - Warnings: [?] - Published: 2008/06/15 - Updated: 2008/06/15 - 2494 words - Complete

Reviews

  • The Rise/Fall Of Gerard Way

    (#) alice93 2008-06-16 01:22:14 AM

    Sweet chapter.
    I agree with Gerard, Frankie is a drug-well he's my drug anyway.
    Your so good at describing things, this chapter was just wow.
    I can't think of anything else to say about how amazing this chapter was, update soon!
    Alice.

    Author's response

    Thank you...by the end, i got really sick of writing the chapter, so that's why it was all rushed and dumb...but I don't feel like fixing it, so you're stuck with that crappy ending. Sorry!
  • The Rise/Fall Of Gerard Way

    (#) lilrainforest 2008-06-16 11:49:19 AM

    Awwwe.
    Cute. Frank is totally a drug. No doubt about that.
    Hehe. The first couple paragraphs made me laugh. Frankie is so silly. (:
    Amazing.
    ~Rayy

    Author's response

    Merci
  • The Rise/Fall Of Gerard Way

    (#) ThreeCheersForMCR_x 2008-06-17 10:50:35 AM

    That was an adorable chapter, if I may say. :)

    Seriously, that little heart-to-heart between Frank and Gerard made me feel all fuzzy inside. ^^

    Perhaps the cutest chapter yet!

    Annnnnd, your writing was as amazing as always. I absolutly adore the way you write! The detail, the vocabulary, the everything!

    Just pure awesomeness. (:

    -Emily xox.

    Author's response

    Really? Cause I thought it was pretty damn horrible.
  • The Rise/Fall Of Gerard Way

    (#) crystalcrash 2008-07-01 08:10:47 AM

    Frank is a better option than any drug, i'd say. Much better. Hopefully Gee will get over this "i'm not worthy of living" crap and fic himself up soon.

    I only have one thing to say about the ending of the story: MCR saves lives. They do, one way or another, they do. I'm glad the band ended up saving its members too, in real life, as it probably will in the story.

    Great job. Update when you can ;)
  • The Rise/Fall Of Gerard Way

    (#) SuzSpence 2008-10-30 08:20:57 PM

    AAAAH! You're kidding??? I think I put your thankyoumcr.net story in this feature article I was writing for school! Checks site Yep, that's definitely it. I hope you don't mind by the way, I gave credit to you and everything.
    This story is a drug in itself by the way!
  • The Rise/Fall Of Gerard Way

    (#) westie 2009-09-27 06:01:06 PM

    this was prolly the best part so far. i love all the cuddling they did.

    btw, where was the dr. seuss reference? i couldn't find it! lol.

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 601584
  • Stories: 40300

Recent Stories