Categories > Celebrities > My Chemical Romance > The Art Of Love

Darn Good Coffee

by death_b4_disco 2 Reviews

'“Okay, just save her, please.” I was ushered out the room to see her dad walking down the hallway with his sugarbaby trailing along.'

Category: My Chemical Romance - Rating: R - Genres: Drama,Humor,Romance - Characters: Gerard Way - Published: 2010/03/15 - Updated: 2010/03/15 - 416 words

Reviews

  • The Art Of Love

    (#) EvieSaunders 2010-03-15 02:07:15 PM

    omg, i was so scared when it said rhi was dead, i was about to scream "NO! RHI WAKE UP!" myself! xD
    great chapter!
    You're right, she needs a friend at the moment :D and along comes evie ;D
    x

    Author's response

    Ah haha... Like I'd end it like that...
    Thank you.
    Would you believe me if I told you I wrote your chapter already, I just don't know how to get there? well I have anyway, just need to get there, its oh so close!
    Thanks for the review!
    Lu
  • The Art Of Love

    (#) wolf2008lllll 2010-03-16 08:56:56 AM

    Woh, lol. That kinda shocked me. I wasn't expecting that. Then I went back and read it though 3 more times... and I knew that was going on. See, like I said before- I'm stupid.

    'Nonsensical'... Last time I checked that didn't mean stupid, but ohwell. I am... nonsensical (God I can't spell that and it's not even difficult to spell.)
    Yeah... enough dictinary terms, my head hurts.

    Back to your story-------
    Yeah, I had to re-read it casue I felt the same was as 'EvieSaunders' I thought Rhi was actaully dead, and I was like 'Oh what a shit way to end it, It was just getting good!!!!!!!!!' Not that it would have been bad 'casue if you ended it like that you'd probebly make it sound cool and It hasnt just been getting good, I've always loved it ^^.
    Oh look! I'm talking about crap again, what a suprise.

    This must be, THEE longest review I have ever written and I haven't even really reviewed anything apart from my 'no so good at keeping on track whilst reviewing in reviews,' skills... If that makes any sence at all.

    Um... I LIKE THIS CHAPTER!!! It was so emotianal and my spelling sucks, and I think that Gerard is so sweet, you made him so utterly perfect; I wish he was mine..............!!!

    I liked writing this... I don't wanna end it but I'm only gonna start talking about something totally off again so... PLEASE UPDATE WHEN YOU CAN AND I HATE THAT YOU HAVE TO STUDY, It means less time for all of us people online that love what you write, but best of luck with school though! xxx

    I look forward to reading more!
    Now I'm gonna go back over what I wrote and make sure it makes SOME sence at least... XD

    Author's response

    Jesus Christ o.o That is the longest review. Ever. I'll start replying from the top... I think.

    It was a bit confusing, sorry. It doesn't mean your dumb, it was just written fast, in time with what was happening, if you get my drift ;)

    Dictionary words hurt my head too. That doesn't mean we're stupid!

    Sorry it was confusing :/ and I wouldn't end it like that... that would be weird.

    I love your ramblings, it's sweet!

    Everyone wishes Gerard was theirs, and yes, he is perfect!

    I hate school too :'(

    Updating soon!

    Thanks for the review!
    LU

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

  • Falling
    by doc (PG-13)

    She just couldn't make him seem logical.

    In: House

Site Stats

  • Authors: 644355
  • Stories: 40615

Recent Stories