Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Love Knows No Age

Like This

by AlexSanDee 8 Reviews

Gee and Monica share time alone in their suite.

Category: My Chemical Romance - Rating: PG-13 - Genres: Romance - Characters: Bob Bryar, Frank Iero, Gerard Way, Mikey Way, Ray Toro - Warnings: [X] - Published: 2007/01/09 - Updated: 2007/01/10 - 890 words

Reviews

  • Love Knows No Age

    (#) sing4me09 2007-01-09 05:54:41 PM

    if she fucking leaves him I'm going to be really pissed
  • Love Knows No Age

    (#) cutegirl12356 2007-01-09 07:18:09 PM

    love it again i have to say please write more soon!
  • Love Knows No Age

    (#) pinkkissypetefreak 2007-01-09 08:11:39 PM

    God, why won't she just love the man...he's begging for it...damn it. lol :)
  • Love Knows No Age

    (#) kissmekate88 2007-01-09 08:50:00 PM

    damn. that was amazing.

    i love how sneaky she is in avoiding things. i'm so excited to see what happens when the touring starts!
  • Love Knows No Age

    (#) Cerediwen 2007-01-09 11:10:54 PM

    no! She can't leave! Me in forebidding it...even if I don't know how I'm gonna stop her if she does sighs Nooo!!! bugs you till you make her stay Please???
  • Love Knows No Age

    (#) zaberdeenz 2007-01-10 05:26:56 AM

    awesome and hot that was:]

    and i know that you have all the cards in your hands and this is your story, but i swear i start crying if she leaves him. but once again, i wont jump to there yet. :]

    love that you dont leave us waiting for long times for chaps. and hell, love the hole thing.:D

    Author's response

    Remember this is a romance and the road to the happy ever after is often long and paved with lots of strife. But the journey makes the end that much more sweet. Shit, did that make sense? Guess what I'm saying is love ain't easy but if its true than it will triumph in the end. Thanks for loving the story.
  • Love Knows No Age

    (#) street-howitzer 2007-03-06 09:54:13 AM

    This should be rated NC-17.

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 650911
  • Stories: 39931

Recent Stories