Categories > Celebrities > Fall Out Boy > Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

It's All A Game Of This Or That (Patrick POV)

by The_Outcast 10 Reviews

A look inside Patrick's head and a new person added to the story. Patrick's become a little deeper.

Category: Fall Out Boy - Rating: PG-13 - Genres: Drama,Romance - Characters:  - Warnings: [!] [?] - Published: 2009/08/26 - Updated: 2009/08/26 - 2489 words

Reviews

  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) areyounormal 2009-08-26 03:30:28 PM

    Okay - I'll do the review thing first.

    I'm enjoying this and I'd really like to see where it goes. I imagine that Pete is thinking 'Damn! He's got a girlfriend!" Lol! And the confusion starts!! :D

    Second thing. It's a personal preference, so by all means ignore me, but I really hate it when people state how many reviews they want before they carry on. You should be writing for your own pleasure and enjoy it if others like it too.
    Granted, I'd love it if people read AND reviewed, but they don't, not all. But I really appreciate the ones that do, because they do it because they take precious time out of their day to say they like something and that's special. I'll ask people to review (if they have time), but I won't specify numbers - mostly because I'm too keen to keep writing.
    Do it because you love it, people will review anyway.

    I'm looking forward to the next chapter.

    Sas x

    Author's response

    Thanks for telling me that. I'm glad you liked it. And I only tell people that I need a certain amount of reviews because I need to know that people are reading the story and actually LIKING it. I'd hate to just babble on and on and on to no one. Also, I kinda need time to think of what I'm gonna write each time first. Each chapter is different because they are in different POVs, so I need to create a character that seems real and not your run-of-the-mill preppy, emo, goth, or gay person. They need to seem like an actual person. You get what I'm trying to say? If not, sorry I bothered you.
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) areyounormal 2009-08-26 09:33:32 PM

    No, I do get it - but what I'm saying is, you should trust in your abilities a little more - you're a good writer and your characterisation is working just fine :)

    Looking forward to more

    Sas x
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) Emmsiebabe 2009-08-27 11:12:09 AM

    Please update soon. i agree, again, with areyounormal it should be about whether or not you enjoy writing but i get where you're coming from with the whole " i need t know people like my stories" thing cuz i totally agree. i love your stories btw! =] update soon plese! just need what 5 more?
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) Emmsiebabe 2009-08-27 11:13:34 AM

    and i want to knw why Pete was staring at Patrick. was he thinking "who the fuck is he talking to?" or "Damn it! He has a girlfriend!" or "why is he being nice to me???!!!" =] lol!
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) petewentzlover69 2009-08-28 10:31:59 PM

    This is becoming a really good story so far. I love it and I'm more curious about what Pete was thinking about and why he was looking at Patrick that way. I NEED to read his point of view. HURRY IT UP WOMAN!! lol jk jk I'm not rushing you... well not too much! =p
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) sarahhh 2009-08-29 03:10:04 PM

    Really loved the update. and I agree a bit with areyounormal and can't it just be 6 reviews? :)
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) Emmsiebabe 2009-09-01 08:47:55 AM

    its been six days. if u leave it to long ur fans will get bored!
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) charliexbrown 2009-09-01 01:02:52 PM

    Sandra, hey? Hmm! Who could she be?... Interesting. Hopefully it won't jeopardise any... future plans. Haha.
    Here we are, your 8th review. I didn't see the update before, I completely missed it. But yeah, in future you might want to consider a lower review limit. I got sick of asking in the end, so I just carried on my story regardless and found it got more as it went on.

    People seem to be loving this story anyway, you shouldn't need to ask! :D
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) chemically_romanced 2009-09-26 01:20:13 AM

    I like this!! I think I'dd seen it before but there was only a first chapter but yeah ^.^' I like it! can't wait for more!! C_R
  • Sometimes We Take Chances, Sometimes We Take Pills

    (#) Emmsiebabe 2010-02-06 11:41:55 AM

    come on. update soon?? please

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 489533
  • Stories: 40148

Recent Stories