Categories > Celebrities > My Chemical Romance > Fast Times At Belleville High [completely rewritten.]

This Certainly Isn't What I Thought It Would Be.

by shehadtheworld12 5 Reviews

Roxie's the new chick at school. What could possibly go wrong?

Category: My Chemical Romance - Rating: PG-13 - Genres: Drama,Humor,Romance - Characters: Bob Bryar,Frank Iero,Gerard Way,Mikey Way,Ray Toro - Warnings: [!] - Published: 2009/12/18 - Updated: 2009/12/30 - 3118 words

Reviews

  • Fast Times At Belleville High [completely rewritten.]

    (#) xkristinaxrawrx 2009-12-18 09:31:48 PM

    I love it! I cannot wait for more! So excited! Yay!
    It was so cute and so well written, nice job!

    Author's response

    Yay! Glad you like it. You're coming in soon!
  • Fast Times At Belleville High [completely rewritten.]

    (#) _Amy_Revenge_ 2009-12-18 09:49:37 PM

    Ahhhh so exciting!
    I can't wait until you write more!
    Krissi's popping in eventually, right? RIGHT?!

    I sure hope you put her in.. because Shaun IS in there xD

    Author's response

    Lol yes you and Krissi are coming in soon (: Stay tuned lol. I'm writing more today/tomorrow.
  • Fast Times At Belleville High [completely rewritten.]

    (#) mysilentromance 2009-12-19 07:46:17 AM

    Oh geez, Frank is a bit of a character in this xD
    This is absolutely fantastic. I can't wait for more!

    Author's response

    Aww thanks! Yes Frank is quite the personality yes? lol.

    So glad you like it. I may have more this weekend I dunno...

    Thanks again!

    xoxo
  • Fast Times At Belleville High [completely rewritten.]

    (#) thegayestgoth 2010-01-04 01:02:59 PM

    oho!!!!! kill me!!! this...is...SEXY!!!!!!! i finally got to the university today so i can read the story!!! i'm loveing it!!!

    "'Oh my cheese!!!'" I LOVE that one!!!! I'm going to use it all the time. And you used 'betch'!!!! OMG i love KELLY!!!! eek!!!

    and then you used the word bugaboo. Really, Luma? That word was cool when I was in 7th grade...i'm getting ready to turn 23 on the 27th of january. ouchies. that word made laugh.

    the best part is when Bob called Frank fun-size!!!!

    THAT killed me the most!!!! Oh, thanx for the Christmas present! i'm so glad you rewrote it! It's actualy going somewhere. (For once.)

    I hope us four get to go to japan this year...me, you, and our lovers. (No names, please.)

    I LOVE this story!!! it's too much!!! Fun-size! HAR HAR!!!!

    onto chapter 2!!! (and i'm printing this out so i can take it home to read it!!!)

  • Fast Times At Belleville High [completely rewritten.]

    (#) thegayestgoth 2012-08-07 12:24:57 AM

    Nearly three years later, it's still a fantastic read. I'm a character in the story for those of you who dont know, btw.

Log in!




Register Lost password

Filter

You won't see stories with a lower score when you browse or search. Log in to adjust filter.
0

 

Featured Story

Site Stats

  • Authors: 490173
  • Stories: 40149

Recent Stories